Enpä ookkaan vuoteen täällä käyny. :) Oho.

Tässä on niin hirveesti tapahtunu. Oon reissannu Skotlannissa, Prahassa, Suomessa lomalla ja Ranskassa tämän vuoden aikana. Viime marraskuussa (alle 3 viikon täällä olon jälkeen) tapasin nykyisen poikaystäväni, Markin. Me asutaan nyt yhdessä ja enempää en vois kehenkään olla rakastuneempi. Se ihminen on aivan ihana. Meillä on ihan uskomatonta seksiä ja typeriä riitoja. Musta tuntuu että tän ihmisen kanssa mä voisin viettää lopun elämäni. Mä oon niin valmis naimisiin ja hankkimaan lapsia tän miehen kanssa! :) Markin takia tää vuosi on menny niin nopeesti.

Töistä en enää välitä niin paljoa. Työt itsessään on mukava, mutta ne ihmiset joitten kanssa on töissä ei niinkään. Mä vaihdoin tiimiä kun en yksinkertasesti kestäny sitä paskaa enää. :) Mutta elämä hymyilee ainaki vapaa-ajalla. Ylihuomenna tuun käymään taas Suomessa viettämässä muutaman päivän joulua, jos vaikka Suomessa satais lunta eikä vettä tai hyvällä onnella räntää. :)