Huomenna on lähtö. Vieläkään ei jännitä; mä luulen, että sen mun kaverin, Anun, mukaan lähteminen vaikuttaa siihen ettei mua jännitä. Mä en omasta mielestäni oo aikasemminkaan jännittäny mitään tärkeitä ja isoja juttuja, pienempiä sitten niittenki edestä. Esimerkiks monta kertaa oon jännittäny ihan vaan töihin lähtemistä! :)

Mutta tosiaan huomenna tähän aikaan mä oon hotelliin kirjautunut ja toivon mukaan tiedän mihin seuraavana päivänä pitää mennä, kun alkaa koulutus jne. Sain viikolla tietää, että mun kanssa on samaan aikaan alottamassa työt joku Annukka jostain päin Suomea. Mitään en varsinaisesti siitä tiedä, pelkästään sen et se on ihan yhtä pihalla ku minäki. :) Mikä on tietenki hyvä asia. Jotenki... Sen kanssa on ehkä mahdollisuus jopa löytää kimppakämppä!

Mutta kertoilen sitten jossain vaiheessa taas kuulumisia. Heti kun tulee semmoinen tilanne, että pystyy kirjottamaan tänne ja ylipäätänsä pääsee nettiin.

Eli kuulemisiin!!