No niin nyt sitten pääsen tekemään ensimmäisen päivitykseni täältä Sotonista. Vihdoin ja viimein kun sain kämppään nettiyhteyden.

Kaikkee on kerinny tapahtumaan ensimmäisen kuukauden aikana ku oon täällä ollu. Töissä on kivaa, tykkään tosi paljon. Meillä on ihan huippu tiimi, kaikki on aivan ihania. :) Mä oon löytäny ittelleni jonkinlaisen säädön. Mark on 30-vuotias software-insinööri. Nörtti mikä nörtti.

Elämä täällä on lähteny käyntiin niiin hyvin, ettei paremmin ois voinu lähtee. Alkuun oli todella pientä koti-ikävää, mutta se meni ohi ja nyt tällä hetkellä mä kaipaan mun kavereita enemmän ku koskaan. Mä vaan haluun ne tänne. Äsken juttelin mesessä Elisan kanssa ja alko melkein itkettää ku iski ikävä. :) Henriä, Anua, Emiliaa, Maria ja Tuuliaki on ikävä... Jos nyt Elisa vaikka tulis uudeks vuodeks tänne. =D Se ois ihan huippua!

Jouluks oon menossa Suomeen. Aatto meneeki sitten matkustaen, ku pitää jo puol seittemän olla bussissa menossa Heathrowlle. Kolmen jälkeen oon Helsinki-Vantaalla ja sieltä sitten vielä Pertunmaalle. Sunnuntaina sitten takasi tänne ja maanantaina taas töihin. Pika visiitti Suomeen ja lauantaina käyn todellaki Mikkelissä moikkaamassa kavereita ja ex-työporukkaa.

Huomenna pitää olla kunnon turisti ja räpsiä kuvia kaikesta mahdollisesta mikä vaan näyttää nähtävyydeltä. :) Pitää nimittäin palauttaa jouluna kamera porukoille...